Kaip išvengti GPAIS sukelto galvos skausmo?
Po GPAIS pildymo prievolės atsiradimo, daugeliui įmonių atsirado daugybė papildomo darbo. Kaip Odoo integracija su GPAIS gali padėti>

Tinkamų darbo įrankių ir konsultantų neturėjimas, apsunkina kasdienį įmonės darbuotojų darbą, kaip to išvengti dabar ir ateityje?

Įsigaliojus prievolei reguliariai teikti pakuočių tiekimo į Lietuvos rinką informacijai, daugelis Lietuvos įmonių susidūrė su žinių trūkumo problema. Kaip tinkamai registruoti operacijas, apsirašyti prekių pakuočių informaciją ir kitais praktiniais klausimais. Taip pat ne visos įmonių naudojamos verslo valdymo sistemos turi arba turės integracijos su GPAIS galimybę.

Daugelis vykdomų seminarų yra bendrinio pobūdžio ir dažniausiai neatsako į konkrečios įmonės keliamus klausimus.

Realizavome mūsų diegiamos Odoo Verslo Valdymo Sistemos integraciją su GPAIS sistema. Konsultuojame kaip tinkamai sukonfigūruoti produkto korteles ir kaip pateikti operacijų t.y. apskaitos įrašus į GPAIS.

Integracija ženkliai sumažina darbui su pakuočių apskaita skirtą laiką, leidžia įtraukti daugiau įmonės darbuotojų į pakuočių informacijos pildymo ir pradinio duomenų suvedimo procesą, duomenys į GPAIS perduodami kelių mygtukų paspaudimu.

Realizuota Odoo integracija su GPAIS leidžia ne tik pateikti informaciją, tačiau taip pat ir naujinti bei trinti iš GPAIS netinkamus įrašus.

Jei norite atnaujinti verslo valdymo sistemą, optimizuoti įmonės procesus, įtraukti visus įmonės darbuotojus į darbą sistemoje, užpildykite formą ir mes susisieksime su Jumis.

CRM