Visapusiškas gamybos valdymas su Odoo ERP
MRP (gamybos išteklių planavimas) + MES (gamybos vykdymo sistema) + PLM (produktų gyvavimo ciklo valdymas) + Kokybė + Gamybos zonos valdymas (Shop floor) + Techninė priežiūra
Viskas, ko jums reikia, vienoje platformoje; platus funkcionalumas, kurį pritaikysime jūsų gamybai.
Naudos, kurias kūriame gamybos įmonėms
Integruota gamybos grandinė
Odoo ERP leidžia sujungti tiekimo, gamybos, kokybės, sandėlio ir pardavimų procesus į vieną sklandžią sistemą. Tai reiškia, kad informacija juda be trikdžių tarp skyrių, mažėja klaidų tikimybė, o sprendimų priėmimas tampa greitesnis ir tikslus.
Realaus laiko gamybos stebėjimas
Sistemoje galima matyti, kurie gamybos užsakymai vykdomi ir kokiame veiklos etape jie yra. Realaus laiko duomenys leidžia gamybos vadovams greitai reaguoti, planuoti ir spręsti problemas.

Išmanus gamybos planavimas
Odoo ERP atsižvelgia į darbuotojų pamainas, įrangos pajėgumus, žaliavų kiekį ir jų tiekimo terminus. Automatinis planavimas padeda optimizuoti gamybos planavimą, gamybos prastovas ir leidžia numatyti tikslų užsakymų vykdymo laiką.
Sandėlio ir atsargų optimizavimas
Sistema automatiškai fiksuoja, kiek ir kokių žaliavų reikia gamybai, kada jos turi būti užsakytos. Integruotas MRP (gamybos išteklių planavimas) modulis leidžia optimizuoti sandėlio atsargas ir tuo pačiu užtikrina, kad nieko netrūktų.
Kokybės kontrolė
Kokybės patikros veiksmai gali būti priskiriami konkrečioms gamybos operacijoms ar produktų partijoms. Sistemos naudotojai gali registruoti defektus, sukurti kokybės veiksmų planus ir fiksuoti visą jų atlikimo istoriją. Tai padeda užtikrinti norimų žingsnių atsekamumą ir palaikyti aukštus kokybės standartus.
Priežiūros valdymas
Odoo ERP palaiko tiek proaktyvią, tiek prevencinę įrangos priežiūrą. Įrangai galima nustatyti periodinius techninės priežiūros grafikus ir valdyti visus įrangos gedimų ir priežiūros darbus. Tai leidžia tinkamai ir laiku aptarnauti visą norimą įmonės įrangą.
Veiklos kaštų optimizavimas
Automatizuoti procesai, mažiau klaidų, efektyvus darbuotojų resursų naudojimas, mažesnės atsargos – visa tai prisideda prie mažesnių veiklos kaštų ir didesnio efektyvumo. Vieningos sistemos naudojimas, taip pat mažina ir IT priežiūros ir licencijų kaštus.
Pritaikymas pagal poreikius
Odoo yra modulinė ir atviro kodo sistema, ją galima pritaikyti konkrečiam verslui, tai pat ir specifiniams poreikiams. Prijungti išorinę įrangą (pvz., CNC, svarstykles, kameras ir t.t.).
Vieninga sistema
Visa informacija yra vieningoje sistemoje todėl gamybos rezultatai ir gamybai būtina informacija yra pasiekiama ir kitiems skyriams. Pavyzdžiui pirkimus (tiksliam medžiagų užsakymui), pardavimus (tikslus gamybos laikas ir prekių pristatymas), CRM (užsakymų būsenos). Nereikia dubliuoti duomenų ar naudoti atskirų programų.



Odoo moduliai efektyviam įmonės operacijų valdymui
Odoo turi daugybę funkcionalių modulių skirtų jūsų įmonės procesų valdymui.
Pardavimų valdymo moduliai, skirti valdyti klientų užklausas, pasiūlymus ir pardavimo užsakymus. Taip pat, galėsite naudotis itin patogiu CRM moduliu, valdyti klientų korteles, komunikaciją tiek su klientais, tiek darbuotojais. Odoo turi ypatingai lankstų kainodaros valdymo funkcionalumą.
Pirkimų valdymo moduliai, skirti patogiam tiekėjų, produktų ir pirkimo kainų valdymui. Gaunamų siuntų sekimui, pirkimo užsakymų automatiniam formavimui.
Finansų moduliai prisidės prie efektyvesnės apskaitos ir apmokėjimų integracijos, leis automatizuoti dokumentų tvarkymą ir pasirašymą. Taip pat siūlome integracijas su įvairiais mokėjimo metodų tiekėjais.
Odoo turi išvystytus modulius skirtus efektyviai valdyti atsargų ir užsakymų procesus, logistiką, projektų valdymą, gamybą (MRP), produktų gyvavimo ciklo valdymą (PLM), atsargų stebėjimą, priežiūros kontrolę ir kokybės užtikrinimą. Šie moduliai padeda optimizuoti duomenų srautus ir padidinti informacijos atsekamumą.
Žmogiškųjų išteklių moduliai, skirti efektyviam samdymo procesui, kandidatų duomenų valdymui, komunikacijai ir komandos užduočių organizavimui. Be to, jie leidžia stebėti ir saugoti darbuotojų informaciją, rengti darbo laiko apskaitos žiniaraščius, planuoti atostogas ir dar daugiau.
Rinkodaros moduliai, skirti integruoti skaitmeninės rinkodaros veiksmus į vieną sistemą: automatizavimas, el. laiškų ir SMS rinkodara, socialiniai tinklai, apklausos, renginiai ir dar daugiau.
Tokie Odoo moduliai kaip Projektai, Laiko apskaita, Field Service, Helpdesk, Planavimas, Susitikimų planavimas, leis efektyviai valdyti ir sekti jūsų įmonės teikiamas paslaugas.
Odoo Diskusijų modulis leidžia įmonės darbuotojams komunikuoti, rengti skambučius, diskutuoti sistemos viduje, taip pat žinių bazė leidžia kaupti aktualią informaciją ir ją perteikti visam įmonės personalui. Prašymų patvirtinimo funkcionalumas, leis orgazuoti prašymų pateikimą vienoje vietoje.
Ši svetainė sukurta Odoo Website modulio pagalba, taip pat yra galimybė realizuoti el. parduotuvės, B2B platformos ir kitą funkcionalumą, kuris bus automatiškai integruotas su kitais Odoo moduliais. Tokia struktūra leidžia išvengti duomenų integracijos ir jos priežiūros iššūkių.
Padėsime įvertinti Odoo tinkamumą jūsų verslui
Pirminis susitikimas
Susipažinsime, aptarsime jūsų įmonės poreikius ir veiklos specifikas. Kartu nustatysime ar Odoo yra tinkamas sprendimas jūsų verslui ir sutarsime dėl sekančių žingsnių.
Odoo demonstracija
Pagal pirminio susitikimo metu išgirstus poreikius, pademonstruosime standartinį Odoo funkcionalumą, kuris gali būti aktualus jūsų įmonės veikloje.
Rezultatų įvertinimas
Kartu įvertinsime pirmųjų etapų rezultatus. Šiame etape sutarsime dėl tolimesnių žingsnių, kurie būtini sėkmingam sistemos diegimui.
Susisiekime
Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su jumis susisieksime