Tikslus ir susistemintas prekybos valdymas su Odoo ERP
Sistematizuokite kiekvieną įmonės žingsnį su Odoo ERP, dirbkite vieningoje sistemoje. Automatizuokite pasikartojančius veismus.
Priimkite greitus ir tikslius sprendimus remdamiesi realaus laiko ir kontrolės duomenimis.
Naudos, kurias kūriame prekybos įmonėms
Centralizuota verslo valdymo sistema
Visi verslo procesai (pirkimai, pardavimai, sandėliavimas, buhalterija, CRM) valdomi vienoje platformoje.
Efektyvus užsakymų valdymas
Leidžia lengvai apdoroti didelius užsakymų kiekius, valdyti klientų kainoraščius, nuolaidas ir specialias sąlygas.

Išmanus sandėlio valdymas (WMS)
Realiojo laiko atsargų kontrolė, prekių judėjimo sekimas, automatiniai papildymo užsakymai ir multi-sandėlių palaikymas.
Tiekimo grandinės optimizavimas
Sklandus tiekėjų užsakymų planavimas, pristatymo terminų valdymas ir atsargų lygio balansavimas pagal paklausą.
Pardavimų komandų ir klientų valdymas (CRM)
Aiški klientų istorija, mokėjimų būklė, užsakymų ciklai ir pardavimų atstovų darbo stebėsena.
Automatizuota apskaita ir sklandus sąskaitų faktūrų tvarkymas
Sąskaitos sugeneruojamos automatiškai pagal užsakymus, integracija su bankais leidžia efektyviai valdyti mokėjimus ir skolų sekimą.
Pritaikomumas pagal specifinius verslo poreikius
Galimybė kurti individualius procesus, specializuotas ataskaitas, tiekimo modelius ar klientų aptarnavimo srautus.
Integracija su logistikos paslaugomis
Pristatymo žymėjimas, sekimo numeriai, kurjerių integracijos (pvz., DPD, UPS), leidžia automatizuoti išsiuntimo procesą.
Komplekso ataskaitos ir KPI stebėsena
Išsamūs duomenys apie prekių apyvartą, pelningumą pagal klientus ar produktus, padeda greitai priimti sprendimus.



Kaštų mažinimas
Automatizuoti procesai, mažiau klaidų, efektyvus darbuotojų resursų naudojimas, mažesnės atsargos – visa tai prisideda prie mažesnių veiklos kaštų ir didesnio efektyvumo. Vieningos sistemos naudojimas, taip pat mažina ir IT priežiūros ir licencijų kaštus.

Odoo moduliai efektyviam įmonės operacijų valdymui
Odoo turi daugybę funkcionalių modulių skirtų jūsų įmonės procesų valdymui.
Pardavimų valdymo moduliai, skirti valdyti klientų užklausas, pasiūlymus ir pardavimo užsakymus. Taip pat, galėsite naudotis itin patogiu CRM moduliu, valdyti klientų korteles, komunikaciją tiek su klientais, tiek darbuotojais. Odoo turi ypatingai lankstų kainodaros valdymo funkcionalumą.
Pirkimų valdymo moduliai, skirti patogiam tiekėjų, produktų ir pirkimo kainų valdymui. Gaunamų siuntų sekimui, pirkimo užsakymų automatiniam formavimui.
Finansų moduliai prisidės prie efektyvesnės apskaitos ir apmokėjimų integracijos, leis automatizuoti dokumentų tvarkymą ir pasirašymą. Taip pat siūlome integracijas su įvairiais mokėjimo metodų tiekėjais.
Odoo turi išvystytus modulius skirtus efektyviai valdyti atsargų ir užsakymų procesus, logistiką, projektų valdymą, gamybą (MRP), produktų gyvavimo ciklo valdymą (PLM), atsargų stebėjimą, priežiūros kontrolę ir kokybės užtikrinimą. Šie moduliai padeda optimizuoti duomenų srautus ir padidinti informacijos atsekamumą.
Žmogiškųjų išteklių moduliai, skirti efektyviam samdymo procesui, kandidatų duomenų valdymui, komunikacijai ir komandos užduočių organizavimui. Be to, jie leidžia stebėti ir saugoti darbuotojų informaciją, rengti darbo laiko apskaitos žiniaraščius, planuoti atostogas ir dar daugiau.
Rinkodaros moduliai, skirti integruoti skaitmeninės rinkodaros veiksmus į vieną sistemą: automatizavimas, el. laiškų ir SMS rinkodara, socialiniai tinklai, apklausos, renginiai ir dar daugiau.
Tokie Odoo moduliai kaip Projektai, Laiko apskaita, Field Service, Helpdesk, Planavimas, Susitikimų planavimas, leis efektyviai valdyti ir sekti jūsų įmonės teikiamas paslaugas.
Odoo Diskusijų modulis leidžia įmonės darbuotojams komunikuoti, rengti skambučius, diskutuoti sistemos viduje, taip pat žinių bazė leidžia kaupti aktualią informaciją ir ją perteikti visam įmonės personalui. Prašymų patvirtinimo funkcionalumas, leis orgazuoti prašymų pateikimą vienoje vietoje.
Ši svetainė sukurta Odoo Website modulio pagalba, taip pat yra galimybė realizuoti el. parduotuvės, B2B platformos ir kitą funkcionalumą, kuris bus automatiškai integruotas su kitais Odoo moduliais. Tokia struktūra leidžia išvengti duomenų integracijos ir jos priežiūros iššūkių.
Padėsime įvertinti Odoo tinkamumą jūsų verslui
Pirminis susitikimas
Susipažinsime, aptarsime jūsų įmonės poreikius ir veiklos specifikas. Kartu nustatysime ar Odoo yra tinkamas sprendimas jūsų verslui ir sutarsime dėl sekančių žingsnių.
Odoo demonstracija
Pagal pirminio susitikimo metu išgirstus poreikius, pademonstruosime standartinį Odoo funkcionalumą, kuris gali būti aktualus jūsų įmonės veikloje.
Rezultatų įvertinimas
Kartu įvertinsime pirmųjų etapų rezultatus. Šiame etape sutarsime dėl tolimesnių žingsnių, kurie būtini sėkmingam sistemos diegimui.
Susisiekime
Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su jumis susisieksime